Retourbeleid

Retourbeleid
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je de gekochte artikelen in originele staat binnen 30 dagen na levering retourneren (graag met track & trace-nummer). Na ontvangst van de goederen wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Alle retourzendingen moeten vooraf worden aangemeld via onze klantenservice.


Ik heb een defect artikel ontvangen:
Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact op met ons supportteam met de volgende informatie:

  • Je ordernummer

  • Welk artikel beschadigd is

  • Een beschrijving van de schade

  • Fotobewijs

Als je pakket beschadigd is tijdens de levering, maak dan een foto en stuur dit direct naar ons klantenserviceteam. Alle meldingen van beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. Zonder bewijs van schade dat is goedgekeurd door ons supportteam kunnen we geen terugbetaling, tegoedbon of vervangend product aanbieden.


Ik heb het verkeerde artikel ontvangen:
In het onwaarschijnlijke geval dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact op met ons supportteam en geef ons de volgende informatie:

  • Je ordernummer

  • De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen

  • De naam van het artikel dat je wél hebt ontvangen

  • Een foto van het ontvangen artikel


Omruilen:
Helaas is het niet mogelijk om artikelen bij ons om te ruilen. Als je een artikel wilt omruilen, raden we aan het product naar ons terug te sturen en vervolgens het juiste product opnieuw te bestellen.


Voor defecte producten:
Als het product defect is, tijdens transport is beschadigd of op een andere manier gebrekkig is, worden er geen retourkosten in rekening gebracht.


Als ik het/de artikel(en) wil retourneren:
Als de klant het verkeerde product heeft gekocht, het niet past of het niet meer wil, is de klant verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verzendkosten en de retourontvangst.


Retouradres
HIER moet het adres van de leverancier worden ingevuld


Neem gerust altijd contact op met onze klantenservice:
✉ info@vandorenmode.nl


Annuleringsbeleid
Als je je bestelling wilt annuleren, moet je ons binnen 24 uur op de hoogte stellen. Daarna behouden wij ons het recht voor om annulering te weigeren als je bestelling al in verwerking is.
In dat geval vragen wij je vriendelijk te wachten tot de bestelling is geleverd. Dank voor je begrip.

Neem gerust altijd contact op met onze klantenservice:
✉ info@vandorenmode.nl